فروشگاه کتاب تحقیق جزوه دانشجویی

دانلود هر جزوه ای که می خواهید در هر موضوعی
رهبر عزیز کشورمان

فروشگاه کتاب تحقیق جزوه دانشجویی

دانلود هر جزوه ای که می خواهید در هر موضوعی

نماد اطمینان پرداخت شما nextpay_trust_logo

بازی کامپیوتر World Volleyball

شنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۰۶ ق.ظ


بازی کامپیوتر World Volleyball

 

بازی کامپیوتر World Volleyball والیبال یکی از بازی های سبک ورشی است که در آن 6 بازیکن داخل زمین در اختیار شماست تا با استفاده از تاکتیک ها و استراتژی های مخصوص به خود و با پیروزی بر حریفان قدرتمند , نام خود را بر سر زبان ها بیندازید .

بازی که از گرافیک عالی برخوردار بوده و سازندگان بازی سعی کرده اند تا آنجایی که ممکن است تمامی حرکات و تاکتیک های آن شبیه سازی شوند و به دنیای واقعی نیز نزدیک باشند .

این بازی بر روی اکثر کامپیوتر ها نیز اجرا می شود.

تیم های ملی زیادی در این بزای وجود دارند ولی شاید مهمترین و جالبترین نکته , وجود تیم ملی ایران در این بازی باشد که بر جذابیت آن افزوده است .

اگر طرفدار بازی والیبال هستید پیشنهاد می کنم این بازی جذاب را از دست ندهید



  بازی کامپیوتر World Volleyball والیبال یکی از بازی های سبک ورشی است که در آن 6 بازیکن داخل زمین در اختیار شماست تا با استفاده از تاکتیک ها و استراتژی های مخصوص به خود و با پیروزی بر حریفان قدرتمند , نام خود را بر سر زبان ها بیندازید . بازی که از گرافیک عالی برخوردار بوده و سازندگان بازی سعی کرده اند تا آنجایی که ممکن است تمامی حرکات و تاکتیک های آن شبیه سازی شوند و به دنیای واقعی نیز نز ...

دریافت فایل 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی